Wednesday, December 17, 2008

یک خانومی هست به اسم Christian Carter که البته اسمش تو مایه‌های Mr. Smith می‌باشد و تابلوئه که اسم مستعاره. اما به هر حال، این خانوم هر چند روز یک بار برای من ایمیل‌هایی می‌زنه راجع به این که چطوری با پسرها و دوست‌پسرتون رفتار کنید و از این مجله‌زردی‌ها، البته یک مقدار بهتر. بعد گاهی به شدت موضوعی که مطرح می‌کنه و جواب می‌ده (ایمیل‌هاش به صورت سؤال و جوابه)، به وقایع اون روز زندگی من اشاره داره. مثلاً امروز برگشته پرسیده:
"ستی! خسته شدی از بس روزهای تعطیل تنها بودی؟"
خلاصه که اگر شما هم مشکلاتی از این دست دارید، برید اسمش رو سرچ کنید و مشترک مطالبش بشید. من راستش نمی‌‌دونم این من رو از کجا گیر آورده، چون من هیچ‌جا عضو نشده بودم. اما احتمالاً یه چند بار به سایت‌های این‌طوری سرک کشیدم، فکر کرده خیلی احتیاج به نصیحت دارم و خیلی زندگی‌م ایراد داره (کیه که انکار کنه)، خودش اتوماتیک اومده به میل‌باکسم.

 

designer : www.bloggeruniversity.blogspot.com